15 januari - Reisverslag uit Armidale, Australië van Kira Nijland - WaarBenJij.nu 15 januari - Reisverslag uit Armidale, Australië van Kira Nijland - WaarBenJij.nu

15 januari

Door: ikheetkira

Blijf op de hoogte en volg Kira

15 Januari 2012 | Australië, Armidale

Jenny's verrassing dag was vandaag =D! Ze zou om ons 2 uur komen ophalen dus daarvoor gingen Alma en ik nog even de stad in. Eerst deed mijn pinpas het niet, maar toen gingen we naar een bank waar we geld konden halen en toen deed hij het wel, yay! Veel geld uitgegeven, feels good.
Toen Jenny ons op kwam halen nam ze ons mee naar haar huis, een best groot huis met een heel groot stuk land erbij. Er zit een meertje bij, een zwembad, 2 trampolines, een tractor etc etc etc.
Eerst gingen we een ritje maken op de tractor. De tractor was echt heel oud, helemaal verroest en zo (zie foto).
Daarna gingen we scones bakken en een beetje op de bank zitten.
Wat het leukste was was de terugweg. Ze woont zo'n 25 kilometer van Armidale, dus 20 minuten rijden. Jenny had Alma en mij beloofd dat we op de terugweg voorop de auto mochten zitten, op de motorkap. Dus wij zaten daar, en zij gingen rijden (zie filmpje). Dat was echt heel leuk, want op een gegeven moment ging ze wel 60/70 kilometer per uur. Ze heeft zo'n soort ding aan de voorkant, waar we onze voeten tegen aan konden zetten zodat we er niet af zouden vallen (zie foto). Dit was allemaal op van die verlaten weggetjes met zand en stenen enzo, dus niet waar veel mensen waren.
Vlak voordat we de stad in reden gingen Alma en ik weer in de auto zitten. We stonden voor een rotonde, en er kwam een auto langsrijden met 3 jongens, ze hadden de ramen open. Jenny toetert, knipoogt en zwaait naar ze. By the way, Jenny is 55, dik, en heeft bijna geen tanden, en die jongens waren zo'n 17 of 18. Een van de jongens keek heel raar en zwaaide terug, het was echt heel grappig.
Ze vertelde ons dat ze een keer voor een zebrapad stopte, en een jongen en een meisje staken over, en ze hielden elkaars handen vast. Ze liepen heel langzaam, dus Jenny toeterde en blies een handkusje naar de jongen, en dat meisje keek zo van 'WIE IS DAT?'. Jenny is héél grappig, haha.Dat was het wel zo'n beetje eigenlijk. X

  • 15 Januari 2012 - 11:38

    Herman:

    ALs ik het zo lees doet Jenny me een klein beetje aan oma Joke denken :-).

  • 15 Januari 2012 - 13:51

    Petra:

    volgens mij heb je het erg naar je zin. Herman herkent oma Joke in je beschrijving, ik herken mijn zus er ook wel in.... :D

  • 15 Januari 2012 - 13:52

    Petra :

    dan bedoel ik niet de uiterlijke beschrijving, maar meer de daden...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Armidale

Kangoeroes

Voor mijn buitenlandse stage ga ik een maand naar Australië. :)

Recente Reisverslagen:

20 Januari 2012

18, 19 en 20 januari

17 Januari 2012

17 januari

16 Januari 2012

16 januari

15 Januari 2012

15 januari

14 Januari 2012

14 januari
Kira

Mijn verslag vanuit Australië :)

Actief sinds 22 Dec. 2011
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 12787

Voorgaande reizen:

25 December 2011 - 22 Januari 2012

Kangoeroes

Landen bezocht: